GlinaSi







Že poznaš GlinaSi izdelke?

Vsi GlinaSi glineni izdelki so izdelano ročno z veliko mero ljubezni in spoštovanja do narave.  Glavna surovina glina, je pridobljena  ročno v Komendi in po tradicionalnem postopku, ter sušena izključno na soncu.  

GlinaSi glina se od drugih glin razlikuje predvsem po tem ker je polna mineralovi, je popolnoma naravna, slovenska in izjemno čistilna. Da ne naštevam zakaj je  glina za vse dobra in zdravilna,  si lahko več prebereš TUKAJ.

Jaz sem se odločila, da poskusim GlinaSi paket  ADIJO MOZOLJČKI, ki vsebuje masko za obraz in glino za pitje. Za ta paket sem se odločila zato, ker sem imela obdobje, ko so mi mozoljčki nekontrolirano butali ven (po obrazu, dekolteju in tudi po hrbtu),  poleg tega pa še zadnji izvid krvi je pokazal, da sem na meji anemičnosti.
Najprej sem pričela z pitjem gline, in sicer pila sem jo  dvakrat po 21 dni z vmesnim 7 dnevnim premorom. Prva dva tedna me je spremljal glavobol (ampak se je dalo preživet, tudi brez tablet) in dodaten izbruh mozoljčkov. Glavobol je nato izvenel, mozoljčki pa so se začeli sušiti. Moje počutje se je občutno izboljšalo. Sedaj me čaka samo še ponoven pregled krvi (železa). Poleg napitka sem si tudi enkrat tedensko naredila glineno masko, ki sem jo nanesla na obraz, vrat in dekolte za 10-15 min. Masko še vedno redno uporabljam in sem nad  njo popolnoma navdušena. Po nanosu je koža vidno bolj čista in sijoča ter uspešno posuši tudi mozolje. Počasi mi jo zmanjkuje, tako, da mora zalogo obvezno obnovit :)



Already know GlinaSi products?

All GlinaSi clay products are made by hand with love and respect for nature. The main raw material clay is obtained handmade in Komenda and dried in the sun.

GlinaSi clay from other clays varies primarily because it is full of minerals, it is totally natural, Slovenian and exceptional cleaning. 


I decided to try GlinaSi package GOODBYE SPOTS which contains a face mask and clay for drinking. For this package, I decided, because I had a period when spots uncontrollably came out (on the face, décolleté  and on the back), plus the latest blood test showed that I was on the border of anemia. First  I started drinking clay, I drink it twice for 21 days with an intermediate 7-day break. First two weeks I was accompanied by headache (but I could survive without pills) and an additional outbreak of spots. After two weeks headache stopped and spots have started to dry. My welfare has significantly improved. Now I am waiting only a review of the blood (iron). Once a week, I also made a clay mask that I have applied to the face, neck and décolleté for 10-15 min. The mask I still regularly used and I totally love it. After application, the skin is visibly clean and shiny and effectively dry the spots.


xoxo,

Mija
Follow my blog with Bloglovin

Comments

Popular posts from this blog

BALEA FACIAL CLEANSERS

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

SUNNY BRONZE SKIN